Standard Listings Rendezés: PageRank | Találat | Betű | DLM Solutions - Szoftver a jövő vállalatának A DLM Solutions több, mint egy évtizede foglalkozik egyedi fejlesztésekkel magyar és nemzetközi megrendelői számára. Cégünk elsősorban az autóipari szereplők és kapcsolódó szektorok részére végez egyedi megbízás alapján szoftver fejlesztést és üzemeltetést.
[Részletek] http://www.dlmsolutions.hu/Fooldal.html |
| Szabályzatok komplex gyűjteménye szoftver A Szabályzatok komplex gyűjteménye szoftvere percek alatt elkészíti egy, vagy több cég kötelező szabályzatait (számviteli szabályzat, pénzkezelési szabályzat, munkaügyi, minőségbiztosítási. munka- és tűzvédelmi dokumentumok stb.) egyszerűen és gyorsan. A CD a mindenkori legfrissebb szabályzatokat tartalmazza, valamint az útmutatókat, magyarázatokat tartalmazó könyvet elektronikus formában. [Részletek] http://www.dashofer.hu/szakkonyv/adozas-szamvitel/adozas/szoftverek/szabalyzatok-komplex-gyujtemenye/SST?WA=SEO1101SST |
| Call center megoldás VCC VCC
A Virtual Call Center egy olyan hosztolt call center technológia, amellyel
és könnyen fejlesztheti call centere teljesítményét. A Virtual Call Center mindenre kiterjedő terméke megoldást ad kimenő és bejövő hívások menedzselésére egyaránt. A Virtual Call Center szoftver alkalmas, mind telemarketing, piackutatás, telefonos értékesítés, közvéleménykutatás, mind pedig ügyfélszolgálati tevékenységek lebonyolítására. Külön kezelő felületet biztosítunk mind a supervizornak, mind pedig az operátoroknak. Könnyen kezelhető , biztos megoldást nyújtunk az új call centert indítók, és a már mű ködő call centerek számára is. A szoftver kiválóan használható távmunkára is, mivel a supervizornak és az operátornak nem kell egy szobában lenni, hogy könnyen menjen a munka. A Virtual Call Center megoldás kiválóan alkalmas más programokkal való fúzióra is.
[Részletek] http://www.virtual-call-center.hu |
| Aromo - az oktatási adminisztrációs szoftver "Az Aromo egy speciálisan a közoktatási környezetre kifejlesztett ügyviteli rendszer. Átfogó megoldást nyújt az óvodáktól kezdve a középfokú iskolákig bezárólag, bármilyen oktatási intézmény adminisztrációjáról is legyen szó.
Segítségével gombnyomásra készíthető el az Októberi Statisztika. Az Aromo kiváltja a papír alapú naplót, ezzel pénzt spórol az intézménye. A szoftver segítségével könnyedén elkészítheti többek között a normatív igényléseket és a 2 havi pedagógus elszámolást. A szoftver használatával átlátható válik a teljes intézményi működés (szakmai feladatok, gazdálkodási adatok).
Kommunikál az intézmény helyett (automatikus e-mail alapú értesítőket küld a tanároknak, szülőknek). Az adatok egyszerűen átemelhetőek excel táblázatba."
[Részletek] http://www.aromo.hu/ |
| Msn, Messenger A népszerű chat klienshez teszünk közzé letöltéseket, skineket, scripteket és smiley-kat, azaz Msn hangulatjeleket. Ha szeretnéd jobban megismerni a közkedvelt chat szoftvert, a Messengert, látogass el hozzánk! Sok értékes információval leszel gazdagabb! Msn bejelentkezésre is lehetőség van oldalunkon, a kliens letöltése nélkül is. Mindezt 100%-ig magyarul! Gyere, várunk! [Részletek] http://msn-bazis.com |
| MLM szoftver MLM hálózatépítők számára Egy eszköz, amivel MLM hálózattól függetlenül sikeresebb lehet az MLM üzletben. Az MLM szoftver megoldásai egyben és okosan támogatják az Ön és MLM csapata munkáját is. Dokumentumok tárolása, és egységes kezelése. Partnerek és ügyfelek adatainak a tárolása. Feladatkezelő ami „személyi edzőként” segíti a napi munkát. Ez csak néhány az MLM szoftver megoldásai közül, amivel az Ön MLM üzletét is támogatni tudja. Látogasson el a honlapunkra, és ismerje meg milyen további előnyöket kínál a 10XMLM. [Részletek] http://10xone.hu/mlm |
| Telemarketing szoftver
eredményes telemarketing szoftver megoldás a Virtual Call Center Kft-től. A telemarketing folyamatoknak a lényege, hogy minél rövidebb idő alatt minél több potenciális ügyfelet tudjunk megkeresni. Egy hagyományos call centerben tevékenykedő operátorok átlagosan 12 percet töltenek hívással óránként. Ez az adat az átlagos kézi tárcsázást használó operátorokra igaz. Ezzel szemben a mi telemarketing szoftverünk lehetőséget ad még a prediktív és a power tárcsázási módokra is, melyekkel akár 35-40 percre is növelhető az operátorok óránkénti hasznos beszélgetéssel töltött ideje. E két tárcsázási módnak köszönhetően nem kell újabb operátorokat felvennie, hiszen a meglévők teljesítményét maximalizálhatja. Ez egyértelműen emeli a hatékonyságot, de nem kerül extra beruházási költségbe. Miért hagyná ki ezt a lehetőséget? Szolgáltatásunkat megrendelheti weboldalunkról, és hosztolt megoldásunknak köszönhetően 2 napon belül már el is kezdheti használni azt, méghozzá eszközberuházás nélkül. Növelje Ön is könnyen telemarketing tevékenységének eredményességét egyszerűen és gyorsan! Virtual Call Center telemarketing szoftver!
[Részletek] http://www.telemarketing-szoftver.hu/ |
| Ingyenes ügyviteli portál Magyarország legnagyobb ingyenes ügyviteli programokkal foglalkozó temaitkus linkgyűjteménye. Ingyenes ügyviteli programok gyűjteménye. (Számlázás, készlet, könyvelés, bér). Használja ingyenesen és minden kötelezettség nélkül. Induló cégeknek, Kis- és középvállalatoknak alapvető ügyviteli megoldások ingyenesen. [Részletek] http://www.ingyenugyvitel.info.hu |
| Ba Bér program, bérszámfejtő program, ügyviteli szoftver Szeretne Ön is nyugodtan üldögélni a BaBér-jain?
Ismerje meg programunkat!
Lehet egy nagy cég vezetője vagy egy nagyon fontos HR munkatárs, esetleg a cég IT szakembere, belevaló bérprogram nélkül csak idő kérdése, hogy mikor temeti maga alá lavinaként Önt is az ügyviteli problémák sokasága. [Részletek] http://softc.hu/ |
| Call centre
A Virtual Call Centre szolgáltatás egy olyan hosztolt call centre technológia, mely segítségével rugalmasan és gyorsan növelheti call centre megoldásí profitját. A Call Centre szoftver összetett rendszere megoldást kínál outbound és bejövő hívások kezelésére egyaránt. A Call Centre szoftver alkalmas, mind telesales, piackutatás, telefonos értékesítés, közvéleménykutatás, mind pedig ügyfélszolgálati tevékenységek lebonyolítására. Külön felületet biztosítunk mind a supervizornak, mind pedig az operátoroknak. Gyors, biztos megoldást nyújtunk az új call centre szolgáltatást indítók, és a már működő call centre szolgáltatások számára is. A szoftver kiválóan használható távmunkára is, mivel a supervizornak és az operátornak nem kell egy szobában lenni, hogy könnyen menjen a munka. A Call Centre megoldás kiválóan alkalmas más programokkal való összekapcsolásra is.
[Részletek] http://www.call-centre.hu/ |
| |