Leírás: |
Eredményes telefonos marketing megoldás a Virtual Call Center Kft-től. A telefonos marketing folyamatoknak a lényege, hogy minél kevesebb idő alatt minél több potenciális ügyfelet tudjunk megkeresni. Egy hagyományos call centerben tevékenykedő operátorok átlagosan 12 percet töltenek hívással óránként. Ez az adat az átlagos kézi tárcsázást használó operátorokra igaz. Ezzel szemben a mi telefonos marketing szoftverünk lehetőséget ad még a prediktív és a power tárcsázási módokra is, melyekkel akár 35-40 percre is emelhető az operátorok óránkénti hasznos beszélgetéssel töltött ideje. E két tárcsázási módnak köszönhetően nem kell újabb operátorokat felvennie, hiszen a meglévők teljesítményét maximalizálhatja. Ez egyértelműen maximalizálja a hatékonyságot, de nem kerül extra beruházási költségbe. Miért hagyná ki ezt a lehetőséget? Szolgáltatásunkat megrendelheti weboldalunkról, és hosztolt megoldásunknak köszönhetően két napon belül már el is kezdheti használni azt, méghozzá eszközberuházás nélkül. Növelje Ön is gyorsan telefonos marketing tevékenységének hatékonyságát egyszerűen és gyorsan! Virtual Call Center telefonos marketing szoftver! |