Leírás: |
Bejövő csatornák száma sokféleképpen bővíthető rövid átfutási idővel (Akár egy órán belül). Bármennyi és bármilyen telefonszám hozzárendelhető az ügyfélszolgálati rendszerhez. A call center hangmenüt a supervisor is könnyen személyre szabhatja. A call center hangmenü képes kezelni idősávokat, egyedi időszakokat és időintervallumokat. Gyakorlatilag bármilyen bonyolultságú call center hangmenü létrehozható. Az előre felvett hangállományok egyszerűen és gyorsan feltölthetők és beállíthatók a call center hangmenü megfelelő helyére. Előre létrehozhatók call center hangmenü sablon, melyek váratlan események bekövetkezésekor gyorsan előhívhatók és aktiválhatók. Együttműködés más rendszerekkel. A call center hangmenü képes számokat és dátumokat felolvasni az ügyfél számára, így például az aktuális egyenleg operátor nélkül is lekérdezhető. Az ügyfél korábbi adatai alapján egyedi call center hangmenüt kaphat. Külső mellékek kezelése, IP telefonok integrálási lehetősége. |