Leírás: |
Bejövő csatornák száma rugalmasan bővíthető rövid átfutási idővel (Akár egy órán belül). Bármennyi és bármilyen telefonszám hozzárendelhető az ügyfélszolgálati rendszerhez. A call center IVR-t a supervisor is könnyen szerkesztheti. A call center IVR képes kezelni idősávokat, egyedi időszakokat és időintervallumokat. Gyakorlatilag bármilyen bonyolultságú call center IVR létrehozható. Az előre felvett hangállományok egyszerűen és gyorsan feltölthetők és beállíthatók a call center IVR megfelelő helyére. Előre létrehozhatók call center IVR sablon, melyek váratlan események bekövetkezésekor egyszerűen előhívhatók és aktiválhatók. Együttműködés más rendszerekkel. A call center IVR képes számokat és dátumokat felolvasni az ügyfél számára, így például az aktuális egyenleg operátor nélkül is lekérdezhető. Az ügyfél korábbi adatai alapján személyre szabott call center IVR-t kaphat. Külső mellékek kezelése, IP telefonok integrálási lehetősége. |